18 Kasım 2010 Perşembe

bayram mesajları



(Tchaikovsky - Violin Concerto, Op. 35 - I. Allegro moderato)

***********************




Cep telefonuna dit dit diye gelen uyarı sesinden, yine yeni bir mesaj olduğunu anladı. İçinden "bu telefonlar icat oldu mertlik bozuldu !" diye geçirdi. Artık herkes herşeyi bir çırpıda parmaklarıyla tık tık diye tuşlara vurarak, kimseyle karşı karşıya gelmeden, ses selam duymadan hallediveriyordu işte gündemde ne varsa. Çocukluğunda ailecek eş,dost, komşu ziyaretleri yapılır ve mutlaka likör eşliğinde badem ikram edilirdi. Bir de şimdiyi düşündü, yüzünü buruşturarak.

Mesajı açtı baktı, yine bir yakarış, yine bir serzeniş. Bunca bayram mesajından sonra böyle bir şey beklemiyordu doğrusu. O sayfayı çoktan kapatmıştı ve karşı tarafa da bunu çok net iletmişti. Olmuyordu işte bazen, anlaşılmıyordu demek, anlaşılamıyordu mesele. Üstüne bir ağırlık çöktü, iki eli yana sarktı. "Şimdi şurda ölsem, kimse benim ölüm nedenimi bilemeyecek ne yazık" dedi. 

"Karmaşık biri olmadım hiç Tanrım sen de biliyorsun ama karşıma hep karmaşık insanlar çıktı. Neydi burdaki öğreti, neyi anlamıyorum ben bir türlü? Yardım et n'olur !"

Kalktı, camı açtı ve önünde ağzını açık tutarak uzun süre durdu. Nefes alamıyordu. Biraz sendeledi, boğazındaki damarları şişti, yüzü iyice kızarmıştı. Eli; kalbini pompalamak istercesine sıkmaya çalıştı göğsünü. Ağzından bir ses çıkmak ister gibi oldu, nefes buhar halinde çıktı ve beyaz bir güvercine dönüşerek göğe doğru uçtu.



*********************



Açık mesaj


ne ötekini dinledim
ne berikini
sadece kalbimdi yol göstericim
bazen de aklım.
ne yaşadım gördümse 
tek dert edindim açıklığı
benim hesabıma düşense
hep kapalı kutular.
antrenmanlıydım, iyi koştum
uzaklaştım onlardan
ama her seferinde 
adresim bulundu.
diledim ben de;
bir gün beyaz bir güvercine
dönüşüp durmadan uçmayı,
uçmayı, hep uçmayı....





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




Not: fotoğraf google görsellerden.

14 yorum:

  1. Selam Momentos,
    Bu yazınıza var ya en çok Sertap Erener'in Rüya adlı şarkısını yakıştırdım nedense.. Sözleri şöyle..

    Değmeyin feryadıma,
    Figanıma değmeyin
    Eğer sevda bu demekse
    Ben vazgeçtim
    Beni sevmeyin
    Garip deyin kader deyin
    Gecici gün deyin
    Bu kişta efkarlıyım
    Bahara allah kerim
    Hadi yüreğim ha gayret
    Hele siki dur hele sabret
    Basini eyme dik tut
    Bu bi rüyaydi farzet
    Hadi yüreğim ha gayret…

    Yaa Momentos.. Böyle işte.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sevgili HayalKahvem,

    Evet, bu aklıma gelmemişti ne yalan söyleyeyim. İşte ben bunu seviyorum aslında... yani bir yazının, bir dizenin, bir filmin her insan üzerinde farklı etkileri, yansımalarını görmeyi seviyorum. :))
    Elinize sağlık paylaşım için.

    YanıtlaSil
  3. beyaz güvercine görev vermiş gibisin,böyle durumları sevdirmek adına...:))

    YanıtlaSil
  4. Crazywomanrosemary müthiş ! hep birlikte çoğalıyoruz bu cidden müthiş bir şey... Sizleri seviyorum arkadaşlar :))

    YanıtlaSil
  5. Ölmek değildir ömrümüzün en feci işi
    Müşkil budur ki ölmeden önce ölür kişi..

    YanıtlaSil
  6. Biz de seni seviyoruz sevgili momentos..))

    YanıtlaSil
  7. Hislere tercüman oldunuz Profösör
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. CWRM :)) kalp kalbe karşı

    YanıtlaSil
  9. Yalan yok Tchaikovsky'nin en sevdiğim konçertosunu görünce atladım yazıdan önce :)

    YanıtlaSil
  10. Sizinle müzik zevklerimiz uyuşuyor mu ne? :)))) Teşekkürler Syrakusa/BB

    YanıtlaSil
  11. Ben de buradan momentostan hayal kahvem yolu ile aldığım bayram hediyesi için teşekkür etmek istiyorum. Biraz geç oldu ama..gerçekten adıma imzalanmış şiir kitabınız beni çok mutlu etti.
    Evimin en nadide köşesinde; yazarlarımızın imzalı kitapları arasında yerini aldı ::)
    çoktenkyuverimaç Momentos.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba dostca99,
    Rica ederim efendim, memnuniyet bana ait. :) Tanıştığımıza memnun oldum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Geldim, gördüm, gezdim.. ama yoktun sevgili Momentos...))

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldin, renk-neşe-enerji getirdin :)) Biriktirme dönemindeyim crazywomenrosemary... bir şeyler çıkacak ama bakalım ne çıkacak :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H