29 Aralık 2011 Perşembe

son yazı







Malum yılın son zamanları, sadece tarih değişecek biliyoruz ama yine de herkes de bir heyecan, bir koşturmadır gidiyor. Tatlı heyecanların yanı sıra, sürpriz durumlar da gelişebiliyor. Yaklaşık bir aydır sağ kolumda bazı hareketlerde kısıtlama yaratan dirsekteki sıkıntımı, "geçer" diyerek görmezden geldim. Ama hiç bir şeyi taşıyamadığımı ve ağrı vermeye başladığını görünce çaresiz dün hastahaneye gittim. 


Muayene, ultrason çekiminden sonra "Lateral Epikondilit" teşhisi konuldu. Halk diliyle "Tenisçi dirseği" diye anılan bir rahatsızlık. Kaale alınmadığında ameliyata kadar giden bir keyfiyetsizlik de sunabiliyormuş ileriki safhalarda. Başında yakaladığımız için fizik tedavi ve bir iki ilaçla halledilebilecek bir durum. 

Ancak sağ eli tokalaşmak, yazı yazmak, bilgisayarda mouse' u kullanarak bileği oynatmak dahil -bir şey taşımak, ağır kaldırmak zaten zinhar yasak- kullanmayı durdurmam gerektiğini söyleyince doktor kalakaldım. Ama ben söz dinleyen bir hastayımdır. Fizik tedavi bir haftanın sonunda epey işe yarayacak biliyorum, o yüzden söz dinlersem çabuk iyileşirim dedim ve bu yılın son yazısını yayınlamak istedim.

Çam ağacımı ve beni ziyarete gelerek çok mutlu eden iki dostu da burda anmadan geçemeyeceğim. Yeni yıla onlarla beraber biriktirdiğim anılarım ve bu güzel karelerle gireceğim.

Sevgili HayalKahvem ve eski adı Nessuno, yeni adıyla İstanbul' un ışıklar içindeki fotoğraflarını sizlerle de paylaşmayı istedim. 


hayalkahvem ve ben

Nessuno-İstanbul

Kalbinizden sevginin, umudun hiç eksilmemesini diliyorum.

İyi bir sene olsun hepimize...




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-


Not: Gifler google görsellerden alıntıdır.
fotoğraflar kendi objektifimden.


16 yorum:

  1. çok çok geçmiş olsun momentos.olsun sen iyileş yeterki biz seni bekleriz..

    YanıtlaSil
  2. Buket teşekkürler.. :) Yeni senede inşallah görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. İyi yıllar canım. Çokkk iyi yıllar hem de.

    YanıtlaSil
  4. Yeni senede nehirler gibi çağılda cancağızım.. :) Sevgiler sana ve ailene.

    YanıtlaSil
  5. buyuk gecmıs olsun dıleyerek yenı yılın sızlere daha guzel gelmesını dılerım

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Grace :) Hoşgeldiniz.. Bu yıl hepimize uğurlu gelsin inşallah..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Momentoscuğum
    Ben hep geç kalırım işte böyle.
    Geçmiş olsun.
    Geçmiş yılbaşın kutlu olsun
    İnşallah dirseğin de bu arada iyileşmiştir.
    Çam ağacına bayıldım.
    Bırak bütün yıl ışık saçsın.
    Yeni yıl sana sağlık mutluluk
    bereket ve sevinçli sürprizler sunsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Dilekciğim, harikasın :)
    bu yıl bana biraz hastalıklarla geldi.. ocağı yarılayacağım anlaşılan o ki; ama olsun ağacımın ışığı yandıkça ben de ışıyacağım.

    Sana da sağlıklı, bereketli ve huzurlu bir yıl dilerim.
    Sevgiler kucak dolusu..

    YanıtlaSil
  9. Yeni yazılarınızı ve dizelerinizi bekliyoruz efem..:))

    YanıtlaSil
  10. İnşallah CWRM, en kısa zamanda coşkuyla yazacağıma inancım sonsuz.. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Heyy! Benim kitabım Nessuno'nun elinde mi?

    Aaaa! Momentos Nessuno gitmedi mi?

    Momentos, kitap var ya şahane!
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Evet Hayalkahvem, ağacın altında senin kitabını buldu ve elindeyken fotoladım onu... kimbilir belki Nessuno gitmemiştir, belki de o Nessuno değildir :)

    Beğenmene sevindim canım.. :)

    YanıtlaSil
  13. Hoppala! Bi karar verin lütfen, Nessuno gitti mi? Gitmedi mi? Resimdeki Nessuno'mu? Değil mi?
    Nessuno hayali biri mi? Yoksa gizlendi mi:)

    Neyse, benim kitabımı iyi ki vermemişsin Momentos. İyi ki bana vermişsin. Kitabı çok sevdim:)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Gizem iyidir HayalKahvem.. duyumunu arttırır insanın :)))

    inşallah başka kitaplar da akar benden sana.

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H