28 Mayıs 2013 Salı

bir zaman hatası



 






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



6 yorum:

  1. Neden bilmem ama severim Ayça Varlıer'i. Güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şarkı:) bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Eski ama eskimeyen bir şarkı.. bunu ilk söyleyen Aşkın Nur Yengi' ydi ama ben Ayça' yı tercih ettim, Füsun T. :)

    Şarkılar, çok zengin birer anlatıcılar.. bazen bir şeyler yazmaktan daha iyi geliyor bana, şimdi olduğu gibi. İyi ki geldiniz, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. HayalKahvem :) hoşgeldin.. eski şarkılarda var ne varsa değil mi? :)

    YanıtlaSil
  5. özledim seni moment:) görüşelim e mi:)

    YanıtlaSil
  6. Kalp kalbe karşı :) burnumda tüttün canım.. görüşelim evet :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H