26 Mart 2017 Pazar

Perdelere takılan karakterler 3






- "Neden burda olduğunuzla ilgili bir fikriniz var mı?"
- "FBI' daki bazı adamlar bana kızmış olabilir."
- "Yani?"
"Bir komplo belki.."
- "Nasıl?"
"Belki şu anda bu çayla beni zehirlemektesiniz.."
"Ne saçmalık?"
"Hiç de değil! Düşünsene nerde olduğumu bilmiyorum, hiç tanımadığım üç kişi ile birlikteyim ve şu anda donatılmış bir masadayım. Kolay bir operasyon."
"Kimbilir belki de senin işini ben bitireceğim!"
"Ne!? Ne diyorsun sen?"
"Neden burda olduğumla ilgili hiç bir fikrim yoktu ama sen konuştukça belki de FBI seni ortadan kaldırmam için beni tuttu diye düşünüyorum."
"Peki ben? Sen onu öldüreceksin, ben de o öldükten sonra anlamsız bir iletişim mi sağlayacağım öbür dünyayla!?" dedi gülerek. 

Şaşkınlıkla dolu bir sessizlik ortalığı kapladı.

- "Elbet bu çözümlenecek ve herkes kendi yaşamına dönecek tekrar. O zamana kadar biraz sohbet etmeye ne dersiniz?"
"Siz bizim hakkımızda bilgi sahibisiniz. Biraz da sizi tanısak" der diğerlerine de soran gözlerle aynı düşüncede olup olmadıklarına bakarak.
"Ben sizin neden arka arkaya üç film seyrettiğinizi merak ediyorum. Eleştirmen misiniz, işinizle ilgili bir durum mu bu?"
- "Yo hayır, eleştirmen değilim, sadece iyi bir sinema izleyicisiyim. İlk filmi seyrettikten sonra bir film daha seyredebilirim diye düşündüm. O da bitince bir tane daha dedim. Anlayacağınız tam da film seyretme havasındaymışım."
"Peki nasıl filmlerden hoşlanıyorsunuz? Anladığım kadarıyla macera, fantastik ve aşk üçgenine giriyor bizim yer aldığımız filmler."
- "Evet doğru. Biraz daha genişletebiliriz tabii. Biyografi, psikoloji, tarih içeren filmleri de ekleyebiliriz bunlara. Mesela sizin filminizden önce dağ tırmanışı yapan doğa gezginlerinin filmini koymuştum dvd' ye ama onları gizlenerek silahla avlayan bir grup ortaya çıkıp da konunun yönü değişince anında izleyemeden çıkardım."
"Tercih edildiğime memnun oldum."
"Seni değil filmi tercih etmiş." dedi gülerek.
"Buna senin de sevinmen gerek, zira şu an burda ben değil de avcılar olsaydı çoktan güme gitmiştin !"


...

(devam edecek)


{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



(Görsel, yüksek ökçe' den)
(*) Tekrar yayın


4 yorum:

  1. Merakla Bekliyorum devamını Kaleminize sağlık Bakalım nasıl dönecekler merak etim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanınız beni de sardı cidden :) Harikasınız.. Çok teşekkür ediyorum ziyaretinize, Sevgiler kocaman..

      Sil
  2. Şu anda senarist sensin Momentos. Ayrıntılar, geçişler, üç kahraman ve kadın. Yineliyorum, örgü harika. Kadın hayal ederek üç filmden oluşan yeni bir film seyrediyor. Tabii ki gerisini merakla gözleyeceğim. Kalemine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık senin de :) Çok teşekkür ederim.. çok mutlu oldum. :) İyi geceler..

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H