23 Mart 2010 Salı

Çocukların ev ödevlerine dikkat (!)




Derste öğretmen bütün sınıfa, büyüyünce ne olmak istediğinizi bir kağıda çizin deyince, küçük kız da okulda (aşağıdaki) resim ödevini hazırlar, ‘büyüdüğümde annem gibi olmak istiyorum’ yazar.





Ancak ertesi gün elinde şu notla okula döner:

Sevgili Öğretmen Bn. Davis,


Küçük kızımın çizdiği  resmin konusunu netleştirmek istiyorum. Ben bir striptiz klubünde sahneye çıkmıyorum,  bir nalburiye marketinde çalışıyorum. Kızıma; son kar fırtınasından sonraki satışlardan ne kadar çok para kazandığımızı anlatmıştım. Bu resim beni kürek satarken gosteriyor.

Bn. Harrington
 





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: Yazı ve görsel Google' dan alıntıdır.


2 yorum:

  1. Ziyaretinize iadeye gelmiştim.:))
    Çok hoş bir paylaşım:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz.. ne güzel zarif kanatlarıyla bir kelebeğin sayfama konması.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H