16 Mayıs 2011 Pazartesi

ebruli günce' ye :)



Bahar kendini yeni gösterdiğinden bazılarımız bir türlü temizliğe de başlayamadık.. amaa artık zamanıdır ! Şıkır şıkır camlar, pırıl pırıl yerler, mis gibi halılar, döşemeler, sehpalar, -lar, -lar, -ler, ler ..... :)))

"İyi de, ben asla müziksiz yapamam" diyenlere geliyor bu şarkı ve temizliğe kendini adamış tüm insanlara (bakın kadın demiyorum(!) ), "baharım ve de coşasım gelmiş" diyen herkese ve en önemlisi Ebruli Günce ' ye  geliyor...









{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





14 yorum:

  1. Bana bi uğrar mısın:))

    YanıtlaSil
  2. Malzemelerimi de alıp geleyim mi? :)))))

    YanıtlaSil
  3. Al al şiir de olur sadece:)

    YanıtlaSil
  4. aaa yazdım bile içimden geçenleri :))))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürlerrr :))

    Çok tatlısın mometosum,seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. Ben de seni seviyorum Ebrulim :)))) bu şarkı enerji vermekte birebir :)

    YanıtlaSil
  7. Biz de nasiplenelim sayfandan ve paylaşımlarımdan.. Bu sayfan herkeze şifa olsun..

    YanıtlaSil
  8. Momentos'cum ben yeni masamı toplamış birisi olarak postunu gülümseyerek okudm :) savaş alanı gibiyken pırıl pırıl oldu şimdi :))

    YanıtlaSil
  9. Hamarat kızımız Giz :))) eline sağlık valla... görenler bal getirecekler şimdi sana ;))

    YanıtlaSil
  10. ne güzel Buket.. ortak bir şarkımız var :))

    YanıtlaSil
  11. nihayet bahar geldi..ne güzel...

    YanıtlaSil
  12. öz'üm ne kadar geç geldi, umudumuz yitiyordu nerdeyse :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H