3 Haziran 2011 Cuma

gidiş-dönüş (1)

Gidişlerden birini yaşadım geçtiğim hafta içinde. Muğlak bir havada gerçekleşen gidiş, orda da nazını sürdürse de, uzun sürmedi güneşin vücudumuzdan "su" çıkarttığı anlara geçiş(!).

Öncelikle ablamın yıl boyunca devam ettiği kurdele ve brezilya nakış kursunun, emeğe övgüleri toplama zamanına yetiştiğim için mutlu oldum. El ve göz emeği çalışmalara hayran kaldım. Paylaşmak isterim.

 Saksıda enginar çalışması

 Sergi sırasında yapılan enginarın ilk hali

Ortanca çiçeği çalışması

Ablamın nişanlanan kızı için hazırladığı nişan yastığı


 Ablamın el emeği göz nuru brezilya işi yatak örtüsü




 Bir başka kursiyer tarafından hazırlanmış nişan yastığı




 3 boyutlu çalışmalar bunlar aynı zamanda



 Enginar saksısı, altında güzel bir örtüyle birlikte

Kapı süsleri

 patchwork çalışmaları







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-







n
ot: fotoğraflar ​
M©
MENT©S
​ arşivindendir.​





12 yorum:

  1. Hepsi birbirinden muhteşem olmuş momentosum...
    O yatak örtüsüne kıyıp da kullanamaz insan,ellerine sağlık ablacığının...

    YanıtlaSil
  2. Ebrulim günaydınlar :))
    Sorma valla, ben de bayıldım yapılanlara... o örtünün zahmet anlarını yakinen izlediğimden daha da kıymete biniyor cidden.. çok sağol canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Momentos. Çok özlemişim. Çookk:) En son nerede kalmıştık?
    Kelebekten konsere atlamıştık... Du bakalım... Elbet bir gün buluşacağız:)

    O değilde, ne hamarat ablalar var. Benim kardeş görmesin. Bana öğretmen kaşını kaldırarak "Gördün mü?" diyebilir:)) Benden kardeşe fayda yok.. Sadece kuru kuru merhaba:))Ablacığına tebriklerimi iletiver bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. HayalKahveeeeemmmmmm :)))))))
    en çok kim? yarışması yapsak başabaş geliriz herhal :)))

    ama ne haftaydı !... offf ki off.. Bu arada haksızlık yok kardeşim, ettirmem de zaten.. senin enfes yemeklerin, şifalı çorbaların ve rahatlatan soğukkanlılığını çöpe mi atacağız yanii??!!! yooo izin vermem!! o yüzden her daim ablalara selam durulacak, o kadar :)))
    İnşallah kendisi buraya geldiğinde bir ablalar zirve toplantısı yaparız sen söylersin tebriği :))))
    Sevgiyle kucaklıyorum..

    YanıtlaSil
  5. HOŞGELDİN TATLIM...ABLANIN ESERLERİ HARİKA...

    YanıtlaSil
  6. Hoşbulduk Öz'üm.. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Momentos'cum hoşgeldin :) el emeğiyle yapılan eserlerin her birini tek tek inceledim. En güzel seçmeye çalıştım aralarından, beceremedim. Hepsi birbirinden güzel yapanların ellerine sağlık. Ablacığının da ellerine sağlık :) enginar da, nişan yastıkları da, 3 boyutlular da muhteşem :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşbulduk Giz' ciğim :)) Gerçekten öyle güzel işler vardı ki; gözlerim resmen bir ziyafet yaşadı.. beğenmene sevindim.. ileteceğim güzel duygularını :))

    YanıtlaSil
  9. Vayyy.. ne emek ne göz nuru..değerini bilen eller kullansın...torunlarına aktarılsın inşallah. Sana da kısmet olsun momentoscuğum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Takdir ve tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  11. Dilekciğim sağolasın.. güzel bir söz etmişsin, "değerini bilenler kullansın" diyerek.. zira bu göz nurlarını belli bir yaşa gelince değerlendirebiliyor insan. Annemden kalan her iğne iplik çalışmasını nerdeyse çerçeveliyorum artık. :)
    Sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler Profösör... :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H